fredag 5 september 2008

All at once!

I exakt samma ögonblick som jag, såhär på fredagskvällen, skulle sätta mig ner och skriva ett inlägg, ringde mormor. "Vet du vad vi har gjort?! Vi har vart på bio Toto och jag! Och vi har sett Mamma Mia! Och den var så bra!". Entusiasmen flödade ut ur luren rätt från denna vitala pensionär. Jaja. Och i samma ögonblick som jag lade på luren ringde det på dörren. Så många händelser denna fredagkväll.
Annars händer inte mycket inte. Antar att jag kommer att somna utmattad framför teven runt tio för att sova död mans sömn fram till tolv då mamma väcker mig och säger åt mig att gå och lägga mig i min riktiga säng. En helt vanlig fredagkväll i mitt liv med andra ord. Usch.

- Och just det; idag var jag hos SYO och fick reda på att jag kunde tillgodoräkna mig 50 poängs EsB från D:er och därmed slippa mitt individuella val hela höstterminen. Adios filmkunskap! Nu är jag ledig halva onsdagen och slutar tidigt på fredagen.

Jag har sexiga blåmärken på vänster underarm från gårdagens tkd. Jag är trött och ska gå och ta ett glas apelsinjuice.

Inga kommentarer: