söndag 25 september 2011

hoppig



Idag har varit en jäklans göttans go dag änna. Klockan tio infann jag mig (det här är ett normalt beteende bland läkarstudenter), på en SÖNDAG i skolan för att spendera lite tid i mikroskoperingssalen. Hängde i skolan till tre med mina kära klasskamrater, och lämnade därefter mitt ambitiösa skolliv och åkte och lyfte skrot istället med CF, som den karl jag innerst inne är.
Efter det här blev vi hungriga så vi åkte och köpte den godaste thaimaten jag ätit i denna stad, från Thai Samila på St Sigfrids plan. Åk dit och köp! Trodde dock att mina slemhinnesystem skulle avstötas och lämna mig som en geléboll på stolskanten eftersom den var så FÖRBANNAT stark. Oh well, imorgon blir det skola och mikroskopering again och jag funderar på om man ska orka ta cykeln. Känns nästan väl ambitiöst med tanke på att det är typ åtta kilometers ren uppförsbacke. Whopa.

Inga kommentarer: