söndag 22 maj 2011

guess who's back?

Dunder och brak! Skvalp!!

Ja... ni hörde rätt. Det där var jag som sjösatte min barkbåt igen på bloggens ocean. Varför? Ja... jag kan nog komma på ett otal anledningar, men den viktigaste är nog helt klart den att jag har en tenta om en vecka som är ganska tråkig att plugga på, så den behöver konkurrens. Nu är det i alla fall kväll och väldigt regnigt och mörkt ute, och usch... imorgon har jag en dugga som ska skrivas klockan nio.

Viktiga hålltider framöver. OBS! Bör ej glömmas bort:

30 juni blir det sommarlov
(och lite jobb på frukosten)
27 juni lyfter planet mot Spanien
1 juli missar jag flyttlasset till Bö
7 juli kommer jag hem och flyttar in på nyss nämna plats utan deltagande i flyttlass.

Fram tills dess blir det nog pluggigt värre, men oh well, det ska nog gå vägen den här gången med.

Inga kommentarer: