torsdag 8 april 2010

torsdag

Idag är jag nöjd med mig själv. Jag sitter och jäser. Jag har skrivit klart ett svenska-tal. Det tog mig åtskilliga timmar av ADHD-tid framför datorn där jag ömson tvångsgooglade typ Carl Jan Granqvist för distraktionens skull, ömsom stirrade ned i ett tomt kollegieblock, längtandes efter livet utanför svenska B-bubblan. Men nu är jag klar!

Dock en enorm trötthet eftersom byggjobbarna som håller på med sitt tunga, manliga jobb vid grannens garageuppfart börjar jobba klockan 6.59 på morgonen. Vaknade vid den tiden imorse av att jag trodde att Bandidos höll på att riva sig in genom min dörr med slägga för att göra slut på mig, men det var bara "Snickar-Stefan" och hans hantlangare som höll på att slå sönder grannens garageport med hammare. Skönt.
Nu ska jag avnjuta en kväll görandes absolut igenting, och det ska bli härligt.

Inga kommentarer: