onsdag 10 juni 2009

schweppes



Varför blir man så äcklig i halsen av Schweppes? Indian tonic är inte ens god men ändå sitter jag här, dricker läsk och tittar på regnet. Stillasittande + läsk = inte bra. Senare ska jag på en studentmottagning och få tillfälle att använda min nya underbara klänning som jag köpte igår med Lennüboi, det var hon som peppade köpet. Som bekant vet ju alla att jag är snål som en blodigel så visst var det jobbigt att lägga ut de där pengarna. Men det här inlägget ska inte handla om klänningar, läsk eller pengar. Utan om nåt betydligt ruligare:

IMORGON KOMMER LOTTIS HEM FRÅN THE US AND A!! Ett år (nåja, ett läsår) har gått fantastiskt snabbt ändå med tanke på hur square det har varit. Sen är det sommarlov i nio veckor och god damn it det ska bli underbart. Nu blev jag plötsligt påverkad av en jättestark impuls att slå klackarna i taket och helt plötsligt inser jag att ett slitigt år av ofas och en kurs from hell (Historia A) är slut! Över! Finito! Aldrig mer tvåan!! Wihoo vad hög man blir av för mycket läsk på en gång.

Inga kommentarer: