lördag 31 januari 2009

vad hände med vitos son?

Mycket man borde. Ikväll kollade jag på Gudfadern och GOOD LAAAWD varför blev Vitos son så kallhamrad? Vito hade en mycket mer traumatisk barndom än sin son, som hade en hyfsat okej skyddad sådan, och ändå blev sonen i det närmsta psykopatisk. Vito, Vito, Vito - du hade i alla fall ett hjärta där bakom underbettet.

Kul grej: ibland tycker folk att jag är känslokall. Då har de uppenbarligen inte sett Michael Corleone. Jag framstår som en gråtmild, kristen tant jämfört med honom.

Jag fyller 18 om 2 dagar. Fast just nu är jag sugen på middag (ostgratinerade nachos), fast klockan är kvart över ett på natten så jag får väl antingen sitta och stirra tills det är dags för frukost eller bara sova bort mina svåra hungerkänslor. Ikväll är en kväll som skulle kunna användas till något annat roligare än att sitta här men eh hehe... nu sitter jag här så no complainin' från min sida.

Inga kommentarer: